Splošni pogoji poslovanja



Speci.si je spletna trgovina, s katero upravlja podjetje Alara d.o.o.

Pri splošnih pogojih poslovanja se ravnamo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine speci.si, pravice kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete splošne pogoje poslovanja. Z uporabo spletne trgovine izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vam svetujemo, da ne uporabljate spletne trgovine speci.si. Alara d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev v spletni trgovini speci.si. Vse spremembe so zavezujoče in veljajo v trenutku potrditve vašega naročila, zato vam svetujemo, da pred potrditvijo naročila preverite splošne pogoje poslovanja.

Cene


Vse cene v spletni trgovini speci.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Vse cene vključujejo DDV in veljajo v trenutku oddaje naročila.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne podatke se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa in hkrati kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo po elektronski poti. Od tega trenutka so vse cene in pogoji obvezujoči in veljajo enako za ponudnika kot tudi za kupca.

Načini plačila


Ponudnik nudi naslednje možnosti plačil:
  • nakazilo na račun Alara d.o.o. na osnovi ponudbe oz. na željo kupca dodatnega pisnega predračuna (velja spletna cena)
  • gotovina ob prevzemu (velja spletna cena)
  • PayPal nakazilo (velja spletna cena). Pri Paypal nakazilu oddate naročilo, po katerem vas bomo kontaktirali in vam dali nadaljne napotke.
  • Prevzem izdelka v Novem mestu ter plačilo z gotovino.

Naročila


Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri Alara d.o.o. Kupcu so dosegljivi v njihovem uporabniškem računu ali v podatkovni bazi podjetja Alara d.o.o. Naročilo se lahko odda po telefonu, elekronski pošti, faxu ali običajno preko spletne trgovine. Enako velja tudi za morebitne popravke naročila.

Koraki nakupa - sklenitev pogodbe


Izbor izdelkov - oddaja naročila

Kupec izbere izdelke, ki si jih želi (v košarici) ter na blagajni izpolni vse potrebne podatke in odda naročilo. Naročilo se postavi v čakalno vrsto, kupec pa dobi kopijo naročila v svoj poštni predal. Kupec ima možnost preklicati naročilo v vrsti preko elektronske pošte v času dveh ur, po izteku tega roka je naročilo nepreklicno potrjeno. Naročilo se hrani v uporabniškem računu in je kupcu stalno na voljo.

Naročilo potrjeno - pogodba sklenjena

Najkasneje v roku 24 ur (v času delovnih dni) ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljvost ter potrdi naročilo oz. ga zavrne in kontaktira kupca samo v primeru nedobavljivosti. V roku 48 ur od potrjenega naročila ponudnik odpošlje naročeno. Navedeni roki se avtomatsko podaljšajo za čas dela prostih dni in praznikov.

Blago odposlano

Ponudnik v obljubljenem roku odpošlje blago s priloženim originalnim računom, navodili za uporabo in morebitnim garancijskim listom. Na dan pošiljanja izdelkov ponudnik po elektronski pošti obvesti kupca o odposlani pošiljki in predvideni dostavi

Vračilo izdelka (odstop od pogodbe)

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe (2. Odstavek b43.d člena ZVPot). Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Obrazec za odstop od pogodbe lahko dobite na: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11915


Kontakt pri vračilu izdelka: alara@alara.si ali tel: 07 39 34 456

V kolikor bi želeli vračilo stroška pri nakupu izdelka prejeti na drugačen način, kot pri nakupu, nas o tem obvestite.

Naslov za vračilo izdelka: Alara d.o.o., Seidlova cesta 11, 8000 Novo mesto

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo zgoraj omenjena določila ne veljajo. Zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem upoštevali vse razloge, okoliščine in možnosti, ki nam jih zagotavlja naš dobavitelj.

 


Garancija


Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Pri izdelkih, ki nimajo navedene garancije, ponudnik, Alara d.o.o., jamči za njihovo kvaliteto.
V primeru uveljavljanja garancije, nas kontaktirajte na e-naslov: alara@alara.si

 

Stvarna napaka


Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napake je stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.



Varovanje podatkov in zasebnost


Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Podatki kupca v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi kupec sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Kupcem je na voljo vpogled v podatke, ki jih hranimo o njih, preko njihovega uporabniškega računa.

Pravno obvestilo


Spletna trgovina speci.si in vsi podatki, slike izdelkov in grafika prikazana na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

Odveza odgovornosti


Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci na spletni strani malcek.si. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

V primeru foruma pošiljanje, predvajanje, nalaganje, povezovanje ali nakazovanje spolno napadalnih, pornografskih, žaljivih, nasilnih, grozilnih, rasističnih, netočnih, nelegalnih in drugače etično spornih vsebin oziroma vsebin, ki kršijo ali posegajo v avtorske, sorodne, osebnostne in druge zakonite in ustavne pravice tretjih oseb, ne glede na državljanstvo teh oseb in sicer v obliki izjav, datotek ali v kateri drugi obliki, ni dovoljeno in si pridržujemo pravico le-te vsebine izbrisati.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. O detajlnih informacijah glede lastnosti izdelka si preberite opis izdelka.

Obvestilo kupcu

Obvestilo kupcu

Pritožbe in spori


Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor se spor vseeno ne reši sporazumno, se bo le ta reševal na okrajnem sodišču v Novem mestu.
Posredujemo vam tudi povezavo na platrofmo za SRPS: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&Ing=SL
V košarici ni izdelkov
Ime in priimek:

E-pošta:
Camp Chef ponevLitoželezne ponve znanega proizvajalca Camp Chef. Primerne za vse vrste površin (indukcija, elektrika, odprti ogenj, plin). Z rednim vzdrževanjem bo vaša ponev večna!

Dutch Oven Deluxe
Litoželezna posoda Dutch Oven Deluxe proizvajalca Camp Chef. Lahko se uporabi kot peka, kotliček, ali pa se pokrov uporabi kot ponev. Možna priprava vseh vrst hrane!

Facebook
Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani, štetje števila obiskovalcev in delovanje vtičnikov, ki omogočajo deljenje vsebin.
Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste z veseljem sprejeli vse piškotke.
Zavrni piškotke